Friday, January 2, 2009

Kereta Baru Paris Hilton


Sronoknya jd minah Paris Hilton ni. Walau ekonomi kat Amerika nu dah down sikit, tak efek langsung kat dia ni. Dahla takde keje. Berlakon pndai yang tang SSSX tu je, menyanyi pun hancur..harap duit mak bapak je lah. Walau dalam sejuta manusia ada sorang je yang suka kat dia ni, dia peduli apa. Janji hidup dia bahagia. Bestnya jd dia ni kan. Tak payah nak piker hati orang lain..tak payah nak sekolah tinggi2. Duit yang dia ada, cukup untuk dia sampai mati. Bestnya hidup.

Ni gambar kete baru dia. Wahhh pink giler. Kaler kete idaman aku nih. Seronoknya jadi pewaris Hotel Hilton ni kan.

2 comments:

izzah said...

wah..sangat pink..dan saya sangat sukeeee...ngeh..ngeh..ngeh..

Janet Gonzalez said...

wah..sangat pink..dan saya sangat sukeeee...ngeh..ngeh..ngeh..