Friday, July 10, 2009

Promosi Baju Nikah/Tunang - MURAH! MURAH!

RM155.00 ONLY!!! Sekali dengan kain and upah jahit.



My friend just nak clearkan stok kain kat kedai dia. So dia suruh i promote kain2 lace dia ni untuk di jual. Boleh tempah ikut citarasa dan size anda. Yang ready made pun ada. Just mention nak size apa n fesyen apa.


Sesapa yang berminat nak buat baju raya cenggini pun boleh. Sesekali vogue pulak u. Tapi kain lace dia yang no manik punya. Dia malas nak jahit manik katanya. So sesape yang berminat tu bolehla email direct kat saya. Wahhh jadi sales marketing plak saya ni. Harga RM155 tu valid sampai 31 Julai 2009 ni sahaja. Lepas tarikh tu tak dapekla korang rega cenggitu...beli ler kain sendiri. Sekian mekasih. Ngeee...

Email saya = fazemy_2002@yahoo.com


Hanya nyatakan:
1) Warna Pilihan Anda (Kaler lain pun ada..corak pun lain2)
2) Size anda (S, M, L, XL, 2XL or specific size)
3) Fesyen idaman anda.
Hanya baju ada kain lace. Kain satin kosong. Harga termasuk kain dan upah jahit. Selagi stok masih ada.

p/s: Ada ke saya dpt komisyen dalam bentuk kueh raya je. Ish ish ish...mana aku tak gemok(^_^)




9 comments:

♥maziah♥ said...

wah....cantik2..

kueh raya pun jd la..hehehe

Diamilikku said...

emy la la fabrik warna2 yang ada..baru senang pilih

Izzah said...

nak cop satu...
right down my name...
nanti terforgot plak...
hehehehe...
nanti saya email emy okeh...

Queen said...

waaah...bagus2..nak order gak la satu....kaler erm....purple ker..

fazemy said...

Princess bongbong - Hehe..jdlah.tolong kawan.

Diamilikku - Smua kaler ada. Yang pelik2 je takde. Hehe.

Izzah, Queen - Check email k. Thanks.

tipahvogue said...

err...tetiba cam terminat plak! tapi kalo nak design yg cam ala2 ID Perempuan punya fesyen, bleh ka?

fazemy said...

tipahvogue - Boleh. Email kat saya contoh gambar baju tu.

tipahvogue said...
This comment has been removed by the author.
attyfir said...

okeh apa komisyen dpt kuih raya..kuih raya maahal..dah