Tuesday, July 14, 2009

Design Langsir Raya (Mcm2 pesyen ado..) - Bahagian Terakhir






























































Macam2 pesyen ado langsir nih. Tapi itulah...kadang kita tempah langsir mahal2 bukan ada orang perasan pun keanggunan langsir kita tuh. Orang dok sebuk kat makanan je. Apapun hanya jauhari yang mengenal manikam. Mungkin nampak membazir stiap kali menukar langsir yang baru sedangkan langsir yang lama masih elok lagi..tp bagi saya itu satu kepuasan..dan setiap langsir membawa imej yang berbeza buat rumah kita. Klw bukan kita yang mencorakkan rumah kita siapa lagi kan. Rumahku syurga duniawi ku. Yeyeyy nak raya. Haha.
ok..nak g tempah langsir dah..

10 comments:

kuIna said...

fuhhh semua lawa... sy dah rambang bijik mata..

♥princess bongbong♥ said...

leh jd ilham kt umah ni..

nk cube bt mcm tu untuk bilik sendiri..hehe

@cu SaYaNg said...

wah...boley jadi idea utk langsir umah baru acu nie...cantik2 belake...hehehhee

naurah makwa said...

cantiknya..naura berkenan betoi yang atasekali ngan last tuh..tapi, nak buat tunggu umah baru siap..

Kujie said...

teringin bkn tak teringin...

tapi cik abe kita tu..tak suka pasang langsir tebal2...dia kalau boleh nk tingkap telanjang...

Queen said...

kak kujie..die kalau suka cerah jer..lapang rasanya.....
saya pun suke jugak..pakaila langsir yang jarang tu..ape nama ntah,,organza ek...

saya suka langsir putih..polos dan jarang2 gitu....suka rumah yang nampak bersih dan kemas...

Nurulhuda Abu Bakar said...

dia buat dahh bukak cite langsir..

emy emy.. kalau aku kawin nanti agaknya mcm ko la duk pk bunga, langsir.. hehe..

fida dah kawin eh? aku tgk kat blog yana

nekPP said...

yg manaa satuuuu..idaman kalbuuu...

LotsOfLove-Pearls said...

semua cantik..
tertarik!

LaVenDeR said...

cantik