Thursday, February 26, 2009

Azizah Mahzan

Gambar Makcik Jijah again. Hanya untuk tontonan wanita sahaja. Err tapi auntie Jijah said Seksi not Telanjang ok!











Nasihat untuk anak2 :

1)Pastikan anda tahu di mana ibu anda berada setiap masa.
2)Pastikan aktiviti yang dilakukan oleh ibu anda di luar rumah.
3)Kenali rakan2 ibu anda.
4)Jangan biarkan dia terpengaruh dengan gejala yang kurang sehat diluar rumah.
5)Sentiasa ingatkan ibu anda tentang mati itu benar. (Ayat talkin nih)
6)Bagi anak2 yang berkemampuan, hantarlah ibu anda ke pusat2 pengajian agama, kelas masakan atau sebagainya sbg mengisi aktiviti masa lapangnya.
7)Pastikan anda selalu menghubunginya, menziarahinya. Bukan hanya di hari raya sahaja. Yelah mana tahu tiba2 gambar ibu anda tersebar di internet. Sape yang akan dipersalahkan? Anda dan keluarga anda jugak.

***Carilah kebahagiaan di dalam rumah bukan di luar. Kebahagiaan yang hakiki adalah apabila anda dapat membahagiakan ibu anda diakhirat kelak. Sejuk perut ibu mengandung.

p/s: Saya sukalah pic no 1 dia tuh..cam gadis2 riang gitew.

25 comments:

.::c!kzUrA::. said...

aiyo akak..pics makcik ni lagik..huhu..seksa2 makcik nih!!!segan nk tgk...

ain said...

moga2 kita tak le jd ibu mcm mak cik tu ye!jauhkan lah...

LotsOfLove-Pearls said...

wow!
terbeliaknyer mata aku..
hang dapat dari mana picts2 nie? ke hang yang snap kan utk dier?
huhu..
seksi gila woooo..
rasa cam 'mual'..
tapi kalau Auntie Jijah dah happy buat camtu..
hak dier ar..
kecewa gak erk, bila pelakon yg kita minat buat cam tu..

**dah lupa batasan neh..
Enjoy itu penting!
Wahaha..
malunyaa aku..

TiNiE said...

acik jijah ni ada anak ke??

AyKay said...

untuk Emy & kwn2 blog,

rasanya sudah cukuplah kita cerca dia, kutuk2 dia atas kekurangan (cakna dia). Lagipun untuk kita hanyalah iktibar agar tidak terjebak dlm keadaan sedemikian, tapi rasa elok tak dipanjangkan lagi hal2 kekurangan (cakna )dia.

maaflah kalau tersalah komen.

Tijah said...

ahhaahhaa...aku sangat terhibur baca pesanan2 utk ibu itu...

@cu SaYaNg said...

cuba tgk gmbr yg 2nd last tu
kat mana la agak nye tangan si zafrul tu berada ek...

acu tolong jwb kan utk soalan Tinie:: auntie jijah ada sorang anak hasil perkahwinan dulu

Qaseh said...

hahah,,nih name nyer tua x sedar diri..hehe.."bak kata dia..dia dgn zefrul mcm adik dgn kaka"...yer ker?...mcm tuh ke gaya adik akak?...

~wAniE~ said...

YA ALLAH teruk nyer..pe la nk jd..ish2...

taktik said...

wei....selambe je jijah ni....
di biarkan je si jantan 2 pegang tetek dia....xmalu ker???
yang bini si jantan 2 xkan xtau perangai laki dia camni...
wallahuaqlam..

taktik said...

wei....selambe je jijah ni....
di biarkan je si jantan 2 pegang tetek dia....xmalu ker???
yang bini si jantan 2 xkan xtau perangai laki dia camni...
wallahuaqlam..

Kujie said...

kadang2....hujung rambut terjulur keluar...anak bujang kak jie tak kisah nk tolong betulkan..dia dok belek tudung mama dia...hehehhe

suwetkan............anak bujang kak jie

hahahahha

Pu3 said...

ishk ishk ishk...

~floha~ said...

wow...seksanye....huahaha.....

Anonymous said...

Ini KL bang...bukan KB...

Anonymous said...

seksi tapi tak seksa punnnn....
dia tak guna 'botok' kut..
(jantan hensom)

mYpRecious said...

upppss.. gadis kah? ahakss..

lalala..
tapi apekah tgn si zafrul tu dekat tutttt... makcik jijah neh... sgt memalukan la..

ujie said...

sama2 la doa makcik kita tu berubah ek....

nurdaniella said...

salam emy, fullamak, bisa betul kata2 nasihat tu..

Dee said...

she feels young..sbb tulah..hehehe..dh baca statement zafrul dlm paper last sunday..hmm..baguslah kalo dh insaf..

dakgilachoc a.k.a nani said...

ades...tak sanggup nengok..ntah apa2 jer...

huhuhuhuhu said...

ntah aper2 ntah makcik nie.. rumah kata pergi kubor kata mari... itu pun x sedar diri2 lagi

Anonymous said...

I reаd this ρaragraph fullу аbout the dіfference of moѕt
recent аnԁ previous tеchnologіeѕ, it's awesome article.

Feel free to visit my weblog - diet regime

Anonymous said...

You гeally make it appear really easy аlоng wіth уour presentatіon but І find
this matter to be really ѕomething whiсh I feel I'd never understand. It kind of feels too complex and very extensive for me. I'm looking forwаrԁ in yοuг subѕеquent ρut uр, I'll try to get the grasp of it!

Also visit my homepage ... hcg shots weight loss
My website: hcg diet side effects

Anonymous said...

malu kalo aku ade mak mcm gini.. =.=