Saturday, February 7, 2009

Ini Di Perak Bukan Palestin

Gambar demontrasi semalam.







**Saya sempat bagi ucapan untuk Sultan Perak smlm sblom laman web dia di tutup:-)

18 comments:

LotsOfLove-Pearls said...

Macam Tak PERCAYA!

PIKIRSENDIRILAH said...

itulah mereka yg berkuasa..Allah swt maha berkuasa..
isu perak..suruh ikut undang2..dah ikutlah undang2 dengan betul..orang suruh ikut..kita tak ikut..??

kakngah said...

adakah benar ini di perak??? mmg mcm xpercaya la.

mYpRecious said...

Oh Apekah???

Politic is Poison~!!

Tak soke tak soke~!!!

ain said...

tak tau nak cakap ape. tp ini lah dia akibatnya bila rakyat dah x blh bersabar.

fahana_ann said...

huhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuuhu
sedih sangat.apa nak jadi ngan Malysia..mana pemimpin?semua bengong..huhuhuhu
geram betul..ni memang ikut kata hati..yang demo, yang tak demo,yang goyang kaki..entah apa2...
aduhai..mana keamanan..siapa yang silap..anak bangsa melihat semua ni mesti menyampah..
prpecahan antara kita, syaitan duk bersorak..umat islam tiada lagi kesatuan..nak jadi macam palestin???

Tie said...

Cuba tengok betul2. Yang buat demo tu orang melayu, orang islam. Kaum lain dok suka, senang hati tengok kita sama2 bertelagah...malu laa....

PIKIRSENDIRILAH said...

banyak dah perkara camni berlaku..apakah kita buta akal?
berfikirlah wahai manusia..berfikirlah baru tau mana betul mana salah..Allah swt telah bagi akal..

Uncle Lee said...

Hi Fazemi, Holy Smoke! For a moment I thought happening in Middle East? In Ipoh?
Must be something really serious...and the smoke I think tear gas?
Gosh, hope everything is well now and nobody hurt.

You keep well, Lee.

nurul-h said...

politic = hipocracy

BudAk hijAu said...

pergggh!!biar betul..

asal aku ketinggalan zama nie...adeh!

wongjowo said...

eeemmm..sorry to say...buduh ler org tuh!

@cu SaYaNg said...

erk...takut nye...
mesia dh x aman dh ke??

~~Ms.LuVLyHoNeY~~ said...

biar betol ni..mcm tak caye jerk...
sebelum ni tgk negara luar skang jd kat negara sndri...

Wan Anis Sorfina said...

dasat ngoh!

Kujie said...

bak kata CT 'percayalahhhhhh....."

Ejat_Aramaiti89 said...

kalau bukan sebab
sesetengah pihak yang ikut sedap kepala lutot rampas kuasa secara haram....(taknak sebut nama kang masuk ISA plak aku)

takder berlaku mcm ni....
politik mesia skang mmg terok...
skang rakyat yang bersuara...
bukan pemimpin

sooo think b4 u act

Dee said...

akak ingatkan fogging..hehehe..tp akak dh tgk video youtube..amat menyedihkan...