Tuesday, November 10, 2009

Tutorial Memakai Shawl



:::Saya kan tgk remaja2 skrg ni pakai shawl cantik2 je semua. Skrg kan shawl trend. Mcm2 design ada..murah pun murah shawl ni. Lawa je tgk orang lain pakai..tapi bila sendiri pakai...haishhhh...dah rupa doraemon pakai tudung dah. Hu...

15 comments:

naz ilyn said...

salam... hahaha betul tu tengok orang pakai tudung macam-macam pesen kkg nak cuba juga tapi macam ada tak kena jer berserabut pun ada last-last pakai tudung bawal jer lagi selesa...

fazemy said...

Haah..betul betul betul..tgk org lain pakai cantik je kan. Ikan bawal jugak yg jadi pujaan. Hu..

kakchik said...

pakai shawl ni pengaruh wanita timur tengah. cara yg dalam gambar tu memang cara biasa wanita di sana terutama di UAE memakai tudung mereka. sekali tengok macam tak kemas tapi dua kali tengok, lawa juga. cuma kalau kakchik mesti nak labuhkan lagi di depan dan di belakang.

eya said...

tgk jns muke jugak kan nk kai shawl nih..kalo sy la pakai cmtu,leh lah geng ngn fazemy..geng doraemon

fazemy said...

hehe..yelah eya. Doraemon pakai tudung. hik hik.

Ha ah Kak chik slalu tgk bdk2 UIA pakai cenggini. Tuan badan kata ni fesyen pemalas namanya. huhu

cheqna said...

salam..

tul la..

tengok orang lain pakai cantik2 je

tapi bila sendiri pakai

walaweh huhuhuhuhu

buruknya..

nway salam perkenalan

Queen said...

samela kak emy....tgk diorang pakai santek2...
bila kita nak pakai terkial2..huhu

last2 bukak sarung je tudung segi tu...

honeysour's blog said...

cantik gak kan stail gini...
selama ni aku guna utk selimut badan je kat opis ni..hehe

fazemy said...

Itulah aku ckp kat akak ni..aku wat alas meja je shawl mcm dia pakai nih. lg kejam. haha

atiQah adNan said...

saya suke pakai shawlss!! heheh

Tie said...

Nampak macam senang, tapi kak tie ni tak pernah lulus nak fesyen2 tudung. Dari dulu lagi pakai macam tu je..hehe..

♥princess bongbong♥ said...

sekarang kan kak emy, org da biasa pakai shawl..bile pakai tudung bawal, jadi senget bengot..hukhukhuk...

nekPP said...

mcm doreamon ekeke..susah susah pakai ajelah tundung mcm budak2 skola emyy...;))

Dee said...

x suka lak fesyen ni..cam x kemas..serabut..kalo diletakkan betul2 dan dirapikan baru ok..

Myers said...

tgk jns muke jugak kan nk kai shawl nih..kalo sy la pakai cmtu,leh lah geng ngn fazemy..geng doraemon