Wednesday, November 11, 2009

Bila Kelantan Lawan Bola Dgn N9







:::Sampai harini saya tak tahu score diorang berapa. Yang tahu Kelantan kalah je. Huuu tak minat bola Msia..apatah lg MU ke Chelsea yang korang slalu crita tuh. Wink!

9 comments:

atiQah adNan said...

bosannye bila nak tengok bolaa.. heheh kurang berminat laa..

e_ja said...

akak tak mnat bola..x kisahlah piala msia ke..piala eropah ke..huhu..

saypOOL rafhtello said...

fasha orang kelate ke??
rugi ma xminat bola..huhu..

ain said...

akak mmg tak minat bola. so x tau apa citer.hihi

atty's said...

kty layan gak..sbb firdaus suka sgt..

naz ilyn said...

salam... minat juga dengan bole ni kelantan kalah 3-1 dengan n9 tak sangka pulak kelantan kalah tapi menang sorak kot tu yang huru hara di buatnye... ehh!! kat celah-celah lautan merah tu nampak macam fasah jer... bior betul ni.

Hanisumayyah said...

Kat sini akak gi kenduri hari tu semua dok sibuk citer hal bola dan fokus pada 'mengutuk' [enyokong kelantan yang fanatik...akak dengar jerlah...tak minat pun bola...

Dee said...

ingat ko nk ulas psl fasha..apahal dia sokong kelantan eh..sedangkan dia org utara kan..perlis ke penang ntah..

scorenya..n9 3..kelantan 1..yg penting..negeri MIL menang..kehkehkeh..

fazemy said...

Ulas pasal Fasha Sandha yer..Meh kita wat spekulasi yg Fasha ada boypren baru lg. Org kelantan. Hak hak.


p/s: Kak Dee..i sokong kelate..sbb tu terus ckp tak minat bola. Hahahaha