Tuesday, November 10, 2009

Kenapa Perlu Pergi Dgn Cara Begini...?

ALOR STAR: “Kalau hang tak mau hidup dengan aku, mai kita mati sama-sama.” Itulah kata-kata seorang warga emas sebelum secara tiba-tiba menikam isterinya selepas berang tindakan mangsa meminta cerai daripadanya dalam kejadian di Kampung Kuala Sungai, dekat sini, tengah hari semalam.Dalam kejadian jam 1 tengah hari, Zabedah Ali, 73, maut akibat ditikam di sebelah kiri perut oleh suaminya yang berusia 81 tahun menggunakan sebilah pisau di depan pintu masuk rumah mereka.Suspek yang juga suami ke-11 mangsa, hilang pertimbangan apabila usahanya memujuk wanita itu untuk meneruskan perkahwinan mereka menemui jalan buntu selepas dia tetap dengan keputusannya untuk berpisah.Mangsa yang ditikam dengan pisau sepanjang 17.8 sentimeter (tujuh inci) cuba melarikan diri ke halaman rumahnya dalam keadaan parah sebelum rebah dan menemui ajal di situ.



:::Innalillah hi wainna ilahirojiun..Apapun sbbnya..jgnlah kita derhaka pada suami..melainkan suami curang pada kita dulu.

7 comments:

Hanisumayyah said...

hasutan syaitanlah tu....tak tau sapa salah..tapi isteri yang minta cerai dari suami tanpa apa2 sebab bergegar arasy kan...Allah tak suka...betulkan kalau silap!

izzah said...

suami ke-11?
sadisnya pergi dengan cara begini..
kenapa yer??
jgn ikutkan nafsu..inilah kesudahannya..
kalau marah..sabarkan dulu...
ish..tak tau nak komen apa sebenarnya..

e_ja said...

huhuhu..mcm2 hal lah skrg ni..x tau nk ckp apa dah kan..

LotsOfLove-Pearls said...

Salam Emy,
Simpati ada..
Tapi nak buat cmana..
Kita jadikan ini sebagai pengajaran dalam hidup jek..

*Jangan main pisau.. takuy woo kena tikam.

Dee said...

suami yg ke 11? tp napa smpi membunuh ye..dh tua2 xyahlah bercerai berai...buat amal ibadat dahlah..

ain said...

tak tau nk komen apa..??? just geleng kepala aje la.

♥princess bongbong♥ said...

sy baca cite ni kt sokabar, sedih la..tp nk bt lagu mana, nenek tu tak mau duk sekali...