Sunday, March 29, 2009

Udara Malam Yang Kurindui

Dah seminggu saya tidur berlatarbelakangkan pemandangan ni. Menghirup udara malam yang dingin yang segar. Sesekali tersedar dari tidur dek bunyi enjin kapal yang pulang ke jeti. Bunyi guruh di langit diselangi dengan bunyi ombak yang kuat di tengah malam kadang kala amat 'mendamaikan'. Kata pepatah

"Kalau takut dilambung ombak, jangan berumah di tepi
pantai."



Tapi lagi ok la kan dok tepi pantai dari tepi highway nih! Selamat malam Kuala Lumpur. Zzzz..

6 comments:

ain said...

cantiknya..apa tempat tu..??? mesti x bangun kan klu umah tepi pantai. Dulu akak dok sewa umah betul2 kat tepi pantai. sejuk malam2. baru pas kawin pulak tu..hehe

kakchik said...

assalamualaikum emy,
bestnya kalau betul dapat tidur dalam suasana macam tu... tapi agaknya segalanya impian saja kan?
kakchik pun ada impian untuk berehat sambil menikmati udara bersih dan alam yang segar bugar.seronok kan.

LotsOfLove-Pearls said...

apesal chantek sangat pemandangan tue..
jeles amat aku..

huhu..
tdo lena..

LotsOfLove-Pearls said...

hohoho..
cutie rupernya..
patot ar senyap ya amat ko..

maner picts2 indah time cuti?
upload ar..
share2 bah..

huhu..

p/s: memang hidup ini indah kan?

siti said...

awana porto malai ke 2..besnye

fazemy said...

Ha ah..porto malai. cantikkan tempat dia. nnti saya masukkan pic2 yang lain..