Wednesday, March 18, 2009

Katak Yang Comel


















Macam2 hobi manusia ni kan. Ini saya jumpa web peminat katak. Banyak katak2 yang comel dalam tu. Tapi macam mana comel pun katak ni..saya tetap geli:-)Eeee katak!

17 comments:

Diamilikku said...

comel2 pun tetap geli dengan kelembikan tubuhnya....eiiiiii

mYpRecious said...

banyak gak katak yg cumil ngn kiut ek.. muahahaha..

Tapi idak penah jumpe yg cumil2 gini kak emy.. yg sy penah jumpe katak yg menggerutu duk belakang pintu bilik air.. Bile suh abah campak kt tanah, sejam pastu msuk bilik air,ade lagik katak tu.. sungguh sesuatu.. seram sy kak.. huhu..
pastu esoknye ade lagi.. aknye mmg dah port dy kut kak..

ahakkss..

tapi ai geli la ngn katak neh.. euuwwww...

izzah said...

colorfull lagi..nampak comel..saya pun ada kwn yang minat katak..dia ada collection anak patung katak..dan semua benda yang ada gambar katak dia ada..kalau dah fanatik..mcm2 jadik..

fazemy said...

Tu katak pisang la tu. suka dok dlm bilik air. Kitorg kalau nampak katak mahu menjerit berlari keliling rumah. sbb katak sekor punya psl. hehe

fazemy said...

Izzah..dlm byk2 binatang kenapa katak jugak jd pilihan dia? Eee..gelilah..

Kujie said...

hehehe....skrg ni kt rumah kak jie tiap mlm berorkestra.....nak tidur pun siap keluar jerit2...suhhh..suhhhh..diam le sikit..org nk tido ni

fazemy said...

Ler kak kujie ni..sian katak tu kena marah. dia baru nak panggil hujan. ong ong kedek kedek kedek..

manje said...

kiut miut tapi kite ttp geli...

Qaseh said...

comelnyer..berwarna warnih..ada yg kecik, gendut,gemuk,kemetot...tapi tetap comel...i likessss...

CuTeMiUt78 said...

eeeiii...kita pun geli gak ngan katak ni.. ada gak yg minat katak ya

♥princess bongbong♥ said...

eee katak.....sy geliiii katak....

TOLONG MAK!!!!!!!!!!!!!!!!!!

tp kn, cumil la mereke ni....hehehe

LotsOfLove-Pearls said...

katak oh katak..
aku pun sama..
geli jer..
kalau terpegang, habeslah..
mesti terlompat cam katak jugak..
huhu..

izan said...

yeaksss... kalau jumpa yang hidup pun ikut sama melompat (tak tau nak hinggap dimana) apalagi lihat gambar...

nurdaniella said...

emy dan katak2 nya..

awin said...

katak2 tu wat goreng pon sodap...haha

Dee said...

sy pun geli...eeuuww!!

fiezabaiduri said...

tiba-tiba geli-geliman bila tengok katak-katak tu.
erk!