Sunday, February 14, 2010

Hidup ini indah..

Masa kecik2 dulu, saya selalu ikut ma dan abah kalau diorang nak pergi kemana-mana. Kalau tak dapat ikut mesti nangis2 kat tepi pintu...huwaaa nak ituttttttt.

Sekarang bila saya dah besar,dah kawin...mereka pula suka ikut saya. Selagi mereka hidup, selagi kita hidup...biarlah kita bahagia bersama.

Sekarang saya on vacation. Melaka-KL-Penang and balik umah mak mertua kat Perak. Too many interesting things to do. So kita enjoy!!!
Dah lama tak pergi Banda Hilir ni..last pergi Menara Taming Sari ni tak wujud pun lagi.
Buat ma and abah : Terima kasih untuk segalanya.
Buat saya : Selamat Hari Lahir (15 Feb)...sob sob...umur makin kurang setiap hari.
My status : Offline

5 comments:

Anonymous said...

best woooo kalo dpt jln ngan org tua...aku tk bksmpatan lagi...(dh ninggal)sob....sob....

nway, epi besarday...

S u H a I d A said...

comel!!!happy besday!!!!!!!!!!!!!!!

Dee said...

kemsalam ngan ur mom n dad ye..ur mom nmpk mudalah dlm gambar ni emy..

fazemy said...

Aryani - Takpe..doakan je yang terbaik buat mereka di sana.

Suhaida - Tenkiu tenkiu(^_^)

Dee - Haah ramai cakap mak org nampak muda. Tgk anak dia lah. hehehe. Tahun ni umur dia dah 51 tahun dah. Ayah 55 tahun. Dah nak pencen.

Dearie Pearls said...

Happy Birthday Emy..
Gua ada special wish kat blog..
Harap Emy suka.
Hehe..

Happy belated Birthday..
Sorry ek..
Terlambat nie nak wish..
Maaf ya..
Hehe..