Thursday, February 4, 2010

Muka dah pecah, tapi masih bernyawa. Subhanallah.

Saya ambik gambar ni dari fesbuk kawan saya. Ngeri. Saya pernah tgk video mcm mana orang ni jadi macam ni. Kalau tak silapla. Video tu menunjukkan sekumpulan remaja lelaki perempuan bersukaria di tebing laut. Sorang2 menunjukkan skill terjunan mereka. Sampailah kepada insan ni dia terjun tapi muka dia kena bucu tebing tu. Tahu tak tebing camne? Ala yang mcm kat Tanjung harapan tu. Batu2 halang pantai tu. Tapi diorang punya tebing ni tinggi betul. Dalam 2 tgkt rumah flet kot. Bila dia terpelanting masuk laut nampak darah merah je. Semua kawan dia dah panik2 menjerit. Dia di bawa ke hospital still hidup lagi sebab tak kena otak cuma rahang depan muka tu je yang rosak teruk. Kalau pregnant janganla tengok gambar ni. Ngeri. Nasib dia sekarang tak tahulah..hidup ke matinya. Apapun hargailah setiap inci tubuh badan kita ni. Takyah la dok bangga2 sangat dengan kecantikan muka korang tu dengan entry2 memuji diri sndiri yang menyampah ok aku baca. Tapi nak baca jugak. hehe. Setiap 1 yang ada pada kita kurniaan dari Allah, bila Allah nak ambil balik, Dia boleh ambil semua sekali secara serentak atau ambik skit2 dulu macam insan ini. Astagfirullahazim.






13 comments:

awin... said...

ish ko ni...suke tol letak cite2 cenggini....ngeri tol la...x nk tgk....huhu

Dee said...

ntah si emy..suka letak gambar ngeri2..

ikiqzana said...

huhuhhuu.. ngerii negok..

arryani said...

waaaaaa...

nape ko ltak gmbr nih???!!!

Ngeri tul..

ViLdA FiDa said...

waaaa...ngeri2..namo pi blog ko lagikkkk...ngeriiiiiiiiiiiiiiii

kakngah said...

kuasa tuhan kan..dah rabak camtu pun hidup lg masa tu.. subhanallah...

Queen said...

ALAL KAK EMY NIEYH...NGERI LAH...LAGI MUAL MELOYA SAYA NIEYH

eh2..tercapslock..maaf ya!

zai@jai.../kak long@alang said...

KALAU DAH TER N3 TUH KENA TGK GAK...NGORI WEH...!

fazemy said...

hehehe...korg tgkla smbil pejam mata.

honeysour's blog said...

aku dah tertgk....huhu

fahana_ann said...

kak emy, mane boleh tengok sambil pejam mata. ya robb, terkejut saya tengok gambar ni..huhu..betullah, subhanallah. bila Allah nak tunjuk betapa hebatnya DIA.

ish,m nengeri gmbr ni..mau tercabutjantung..

atty's said...

ooit suku muka ilang dah

LotsOfLove-Pearls said...

gua tarik diri..

ngeri nyer.....