Friday, January 15, 2010

Suami Kau Curang?

Terima kasih buat semua pembaca blog saya di seluruh dunia. Cecey...kenkonon femes la ni. Padahal tah sape2 la yang terlink ke blog saya ni. Mungkinkah kakak ipar ku. Huhu. Lepas tu baik mengaku sape yang mimpi suami dia curang malam tadi ni. Haha. Kelakarnya keyword yang dia cari tu. Haishh mimpi kan mainan tidur saja. Biasanya apa yang kita mimpikan akan jadi terbalik di dunia realiti. Kalau sebelum tidur saya baca novel, mesti saya mimpi jadi heroin novel tu. Dan dan buat conclusion sendiri kat dalam mimpi tu. Padahal novel tu tak hbs baca pun lagi sebab dah tertidur. Zzzzz..
Ini Aulia Azzahra. Anak best fren saya. Cumel kan dia. Bulu mata dia melentik mcm pakai bulu mata palsu je. Dah besar nanti mesti cantik. Geram betul!

6 comments:

Diarihatiku1976 said...

lawak ko ni... tapi memang comei budak tu...

@cu SaYaNg said...

fuyooo..ramai nye peminat emy..hehehe..

Dee said...

hehehe..emy..tukar comment to pop up window emy..susahlah nak back..sbb kak dee kan jenis khatam n comment suma n3 ko..peminat ko ni ha..hehehe..

LotsOfLove-Pearls said...

..lawak ar.
huhu.
budak tu comel.

KakChik said...

huhu... 'melayu bogel' dengan 'suami curang' ya emy? bahaya sungguh. macamana keyword cam gitu boleh terlink ke blog emy? emy ada tulis pasal topik2 tu ke? hehe... kidding je. kadang2 carian tu sampai ke blog dgn keyword entah apa2.

Queen said...

ekekeke..blog kak emy nie panas jugak eh..ekekke