Saturday, January 9, 2010

Next Place To Visit

Entry berangan lagi. Dulu zaman2 sekolah suka tgk citer Mexico. Zaman crita La Usurpadora, Ruby, Maria Mercedes. Masa tu baru tahu Mercedes tu nama orang...ingat cerita tu pasal kereta Mercedes Maria. Haha.
Cancun, Mexico.








Nice place to visit. Bilalah dapat jejak kaki ke sini. Yummy. (Gambar tak boleh taruk banyak2...sebab amatlah sensor pemandangan tepi pantai di sana..) Bling bling..


:::nanti kalau dapat baby girl nak muka ala2 Gabriela Spanic, Ya Allah comelnya! Ngeee..

8 comments:

LotsOfLove-Pearls said...

saya minat giler ngn citer La Usupadora dulu tu.
Siap hafal2 lagu dier..
..paling lawak, siap escaped p kelas coz nak nengok ending.

@cu SaYaNg said...

wah...boley jadi idea utk melancong thn nie...ahaks

HonEyBuNNy said...

tgk2 je la..nak g xmpu...hiihih

fazemy said...

LOL - Tapi tak silap ending dia hari sabtu ahad la LOL. Kan crita ni tiba2 hbs mcm tu je. Rupa2nya bersambung 2minggu pastu ke..diorg siar pada hari Sabtu dan Ahad. Best kan cerita ni. Slalu berangan nak cantik mcm heroin dia. haha.

@cu- Acu ni mmg laju je.

Honeybunny- Sbb tak mampu la saya berangan ni. Sbb berangan je yg kita mampu. Haha

Queen said...

waaah..santek2..saya nak tulis entry berangan jugaklah..ekekekkekke..mintak izin ye kak emy..

fazemy said...

Nanti buat entry Bali tu byk2 yer Nik.

mummydida said...

sama..dida pun suka cite ni..best2

AISYAH HANI said...

suka jugak citer la usurpadora ni. Siap mintak balik awal dengan bos sebab nak tengok citer ni... Nak2 pulak heroin & hero yang ensem si Carlos Daniel tu...