Tuesday, March 22, 2011

Promote : Kain Ela Untuk Dijual


Sempena bulan syawal yang lambat lgi nak tiba ni...saya menyarankan agar tuan tuan dan puan puan sekalian memulakan aktiviti pembelian kain ela untuk baju raya. Ini adalah kerana tukang jahit tukang jahit yang ado sekarang ni kadang2 suka jahit lambat2. Kalau dah masuk bulan Ramadhan diorang tak terima dah tempahan rayo. Jadi mana ada nak menempahnya? Boleh wat nayo kalau kena kes macam tu.




Untuk tuan-tuan boleh la belikan untuk isteri. Buat surprisedddd... Alih2 sampai depan rumah. Terharu tak isteri2?....Mestilah terharu...tapi kalau boleh biar isteri yang pilih coraknya..kang suami pilih tah hape hape tah. Buat kecik hati je terima surprised kain tak cantik. Eheh..





Macam2 corak ada. Maher zain pun pakai kain ela kah?




Ni kain opel. Serendah RM62 1 set. Tak dapek ni kalau beli sendiri kat kedai. Opel semeter bape erk?







Oklah..kepada sesiapa yang berminat dengan kain2 ni..bolehla ke  http://awinjelita.blogspot.com/ . Tak payah tunggu raya. Macam tak tahu korang tu setiap hujung minggu beli handbag kasut baju raya kan kan. Dah la kat Msia ni banyak benar perayaan dia. Yang terdekat hari bapa lah kan. Ok sempena hari bapa akan datang ni marilah kita membeli kain ela untuk dijadikan baju kurung ke..kebaya ke okeh. Walau takde kena mengena dengan bapa kita. Heheee...

6 comments:

Queen said...

santek2..tapi nik yangtahun lepas punye pun tak jahit lagi...mana tak nye..elok je nak jahit..dahtau peknen..dah tak tau nak buat baju ape....ade idea?

fazemy said...

Buat jubah moden la. takdela sangkut kat perut. Lgpunn sesuai corak2 bunga buat jubah moden. Lawa jek:))

awin said...

huhuhu....

izzah said...

namanye pun sangat glemer..MAHER ZAIN tuh..hehehhe...

Long said...

Buat jubah moden la. takdela sangkut kat perut. Lgpunn sesuai corak2 bunga buat jubah moden. Lawa jek:))

tony transport bandung said...

Salam Tuan / Puan

MBTS~ Mutiara Bandung Transport Solution menyediakan Khidmat Transport Di Bandung &
Jakarta. Pemandu berpengalaman, mesra,jujur, peramah dan tiptop service

Free & Eazy Program Tour (semua tempat di bandung)

Kereta + Pemandu +Parking +petrol + tol + makan pemandu ( semua dalam pakej)

Rate Kereta Taip Daily/14 hour from 8am to 10 pm

Toyota Avanza ( 6seat ) 125 RM

Isuzu Elf ( 12seat ) 195 RM

Isuzu Elf Long (16seat) 270RM

*no extra caj jika nak pegi tangkuban perahu or kawah putih (dalam beza hari)
* we dont need deposit and no penalty if cancle, all payment do it at last day at bandung

CALL / text / whatsapp

WhatsApp : +62 858 6137 8328 (fast response)
pin blackberry : 746C D4CE
email : tonytransportbandung@gmail.com