Friday, March 4, 2011

Hakikat Suami Dan Isteri

Ada isteri takutkan suami...padahal menghormati sudah mencukupi. Suami bukan Tuhan.


Ada kawan saya bergaduh suami isteri macam WWF smackdown tu. Siap cekik2 lagi. Hehe kelakar la korang.


Alangkah bestnya kalau dapat suami macam ni. Syoknya jadi isteri goyang2 kaki jer. Hik hik.





Ramai wanita yang jadi isteri jadi ibu dalam hakikat sebenar. Tapi jarang nak jumpa lelaki yang betul2 jadi suami dan betul2 jadi seorang bapa. "Mama...anak berak ni...Mama...anak nak susu"...Papanya tak boleh buat sendiri ke?

Wanita lepas kawin fokus pada kehidupan rumahtangga. Tapi jarang jumpa lelaki yang tak lepak sini sana walau sudah berumahtangga.

Wanita kematian suami meratap 40 hari 40 malam...suami yang kematian isteri tak payah tunggu 4 hari, 4 jam lepas bini mati mesti dah ada orang kenen2kan..kan!huh

6 comments:

~mrs azmi~ said...

kenyataan! time bujang boleh je buat semua benda.. bila dah kawen otomatik nak goyang kaki

Dee said...

LIKE 1000 X!!

kayteeze said...

Dah nasib kita, kan....

fazemy said...

Kan kan. Tapi takpe...dosa kita semua suami yg tanggung. heh heh

awin said...

huhu...nk lg tgk kartun...

Christopher said...

LIKE 1000 X!!