Thursday, March 4, 2010

Sape nak voucher penginapan di Langkawi?!!!

Sila jadi pengomen tegar yang ke 25 dan 35 untuk entry ini. Hah hah. Sapetah nak komen kat entry saya..sejak 4 menjak ni purata satu entry 5 orang je yang reply...dah tu saya pun malas nak reply balik pun. Ye tak. hehe

Saya baru tringat yang saya ada voucher genting untuk penginapan 2 hari 1 malam di Awana Porto Malai yang akan expired pada 26 April 2010 ni kalau tak silap. Nak kena check balik voucher tu kat rumah nanti.

Dan voucher 3hari 2malam untuk Awana Kijal, Terengganu. Setiap voucher tu nanti kena register secara online untuk tarikh check in. Bayaran untuk Awana Porto Malai RM200++ dan Awana Kijal Rm300++. Worth it la kan daripada biasanya satu malam pun dah kena 2,3 ratus untuk bilik biasa.

So sape nak voucher2 ni (ada 1 je each) sila lah jadi pengomen tegar di entry ni yer. Air Asia tgh buat promosi RM9sehala to Langkawi..so apa lg?..huhu



Nota kuku kaki aku: Kalau komen tak sampai banyak tu, saya akan bagi dkt sape yang saya suka. Aci tak? Actually saya dah offer dekat 2,3 member saya, diorang smua taknak sbb voucher ni dah nak expired. Kalau lambat lg expired idakla aku kuasa nak bg korang pun. Hah hah.

41 comments:

Queen said...

yang langkawi tu macam best..kikikiki...ala..air asia tu dar iseptember this year/..voucher valid sampai april je..

kakngah said...

aku nk yg g genting tu.. huhuhu!!!
dh komen skali.. blh komen lg x???

Dearie Pearls said...

Genting nak..
Komen berkali-kali okey tak..?

Hahaha..

Kalau boleh aku hantar komen sebanyk 22 kali lagi.
Hehe.

fazemy said...

komen je byk kali pun tak kesah. janji smpai komen ke 25 dgn 35 tuh.

No 25-untuk Awana Kijal
No 35-unt Langkawi.

Yang genting tu ada 2 sbnrnya..tp syg nak bg. hah hah.

So ini adlh komen no 4.

Anonymous said...

komen wei.....

komen cpt!!!

untung2 korang dapat...

sape dpt aku bg adiah lagik..

adiahnye...tepuk tangan sampai esok...hehehehe

p/s aku tak leh g sbb tuk sorg jek...kalo tuk 2-3 org, maunye aku hntr komen 2-3 minit sekali!!!aaagagaa

fazemy said...

Aryani - Ni voucher hotel la. Bukan tiket penerbangan. Duduk la bape ramai pun dlm hotel tu takde sape kesah pun. Tp breakfast unt 2 org shj.

2 2 hotel ni cantik tau. klw dpt bilik seaview blh tgk starcruise berlabuh.

Dee said...

ko bg akak yg genting tu dhlah..xyahlah ko buat contest2..ko kan syg akak..hahaha..

Dee said...

silap2..ada ke genting..hahaha..ko bg mana2 pun akak amik je..hehehe..

Dearie Pearls said...

Ini adalah komen ke-9..

Aku nak yang genting tu..

Dearie Pearls said...

Ini adalah komen ke-10

Ko bagi je ar tiket genting tu 2 2 sekali.
Nak buat trip ke genting nie.
Hahaha..

Dearie Pearls said...

Komen ke-11

Yang ke Terengganu tu pun besh gak..

Mmm.. Korang komenlah dulu k.
Kalau dah nak sampai 24 korang stop k.
Beri laluan kepada gua.
Hahaha..

**Sekali gua datang balik, dan komen ke-36 dah..

fazemy said...

lawak arr korg nih. voucher main golf kat genting nak ke? haha.

Nnti saya update details voucher. Ada voucher karaoke jugak rasanya. Nnti i balik rumah i check it out k.

mama uzma said...

nob ko kena bg kat aku...x kisah yg mana...sian baby dlm perut ni..tringin nak gi bercuti tp mama dia x mampu bwk..huwaaaaa.....



nota tangan : jgn hampakan permintaan baby ni...bukan aku tau nak sgt...haha

Darling Pya said...

acu jadi pengomen ke-14..
boley ke komen direct je smpai ke-25?? hahahaa

awin... said...

ala....br sgt p genting ari tu...
huhu...komen ke 15

qaseh said...

bestnya kalo dpt voucher percuma.....berangan jap la..

fazemy said...

mama uzma - weiii tak mainla ugut2 pakai baby nih. kejam tuh. usaha escalator kejayaan. cuba lg. huu

Acu- mengira skolah tak hbs yer.bijak2..

Awin - Tiket genting aku taknak bg..yang aku nk bg ni tiket hotel Langkawi dgn Terengganu je. Harap maklum.

Qaseh- Takpe..angan2 punca segala kejayaan.

Dearie Pearls said...

Komen Ke-18:

Wah..
Gua ingat Voucher ke Genting..
Gua dah berangan dah. Ni tak alert lah nie. Excited melampau.

Mana2 je gua nak.
Tak pernah sampai Langkawi / Terengganu nie..
Wahaha..

Dearie Pearls said...

Komen Ke-19:

Eh, nak memonopoli ke gua nie.
Tak leh jadi nie.
Tetiba segan lak berkampung di blog Emy..
Kwn2 semua, jom ar mengalahkan gua yang akan menang tanpa bertanding nie. Hahaha..

Dearie Pearls said...

Komen Ke-20:
Nak search ar Awana Kijal & Awana Porto Malai nie.

Jap g will be back.
Kawan2 silalah komen.
Lagi 5 komen boleh dapat Voucher pertama tue..

awin... said...

21....huhuhu

fazemy said...

haha..meh aku tlg la. komen ke 22.

Dearie Pearls said...

Komen Ke-23:

Gua semakin menghampiri nombor bertuah.

Dearie Pearls said...

Komen ke-24:
Jeng.. Jeng..
Gua dah 'jalan2' ke AWANA tu.

View menarik.
ChanteQ..

Jadi, sila cemburu kalau gua mencapai number bertuah.

Dearie Pearls said...

Ini Komen ke-25 ke?

Jom tinjau..

Jika ini komen ke-25, maka aku M.E.N.A.N.G

Emy sila sahkan ok!

Hahaha..
Gelak ego..

Dearie Pearls said...

Komen Ke-26:

Hahaha..
Tu je..

Nak sambung buat keja jap.
Hahaha..

fazemy said...

Haha...OK DIUMUMKAN VOUCHER PENGINAPAN 3HARI 2 MALAM DI AWANA KIJAL TERENGGANU JATUH KEPADA LOL PEARLS. TAHNIAH KEPADA ANDA.

yang lain troskan usaha unt ke komen 35. haha. LOL klw ko nak 2 2 takde hal. Stiap usaha pasti ada hasilnya kan. Usaha lebih hasilnya pun lebihla. huhu.

awin... said...

28........lalalala~

Queen said...

kak emy..nak yang genting punye..sila buka ye...ahahhaha....no 29....

Queen said...

lagi sikit..caiyok

Queen said...

genting punye kasik bukak yeee....

Queen said...

berusaha gigih ni

Queen said...

sikit lagi nik..caiyok..

Queen said...

bolehke wat berturut2 gini?..gila tamak....ahahha

Queen said...

okeh kak emy..dah dapat..sila belanja sekali utk sea view ya...yeay!

Dearie Pearls said...

Komen Ke-36:

Err..

Terlebey sodah..

Voucher dah xder ker?

Huhuhu..

Tahniah Queen!

fazemy said...

Wahhh sungguh keras ajar usahamu tu Queen. haha. Ok nnti msg ke email ke alamat umah ko tu yer. Hari senin baru akak pos tau. Voucher ni expired 26 APril. So kena pergi sebelum tarikh tu la.

Untuk voucher lain..nntikan. Cam syg lak nak bg org. heh heh

Anonymous said...

aku dh xde kew???

awin... said...

terlebe suda....

Queen said...

agagaga....keras ajar ke...alamakkkk....sorry la yang lain..nanti saya beli FM banyak2 dari langkawi saya buat simple contest kat blog saya..ekekekke....

p/s : sebenarnya ber'keras ajar' agar kak emy bukak la voucher genting tu kat orang lain..see..see...saya baikkan....ekekkekee

fazemy said...

haha tgkla nnti. ada 3 voucher tu. syg syg syg...kekeke