Saturday, March 20, 2010

Seramai 20ribu penonton Konsert Menari Tarian Yang Sama Secara Tiba-tiba

Ni masa Oprah show kat Chicago tahun lepas. Time dia promote Konsert ni kat facebook dia saya alert je. Beribu-ribu orang reply posting dia about this concert. Then pihak produksi Oprah tanpa pengetahuannya telah memilih beberapa orang di kalangan pengguna facebook tu untuk di ajar tarian yang sama. Sape yang komen akan datang ke konsert ni, merekalah yang terpilih tu.

Kumpulan Black Eyes Peas telah diberitahu tentang rancangan tersebut. Skemanya ayat. Haha. Then masa hari kejadian lebih dari 20ribu orang telah menghadiri rancangan Oprah di Chicago tu. Mereka2 yang telah diajar tarian tu akan duduk dikalangan orang2 awam lain.

Bermula dengan perempuan berbaju biru kat depan sekali tu menari, Oprah yang blur2 cakap dalam hati dia "perempuan tu gila". Haha memang betul kalau korang tengok. Dia sorang je yang menari sungguh2 time tu. Orang lain dok diam je. Then tetiba 5,6 orang pulak ikut menari yang sama. Masa tu Oprah dah cuak. "O o..sape yang nak bayar penari2 ni?". Dan tarian tu terus bersambung sampai semua orang menari tarian yang sama. Cool!

">

Ni video orang dari atas bangunan berhampiran.

">

Layannnnnnn...

5 comments:

Queen said...

memang lagho..tgk sampai 5 6 kali...seyes terpegun..pengaruh facebook...ahahhahah...

Dee said...

awesome!! just 1 word to describe this video..hahaha..

kakngah said...

wWwooo0o... happening giler...

SYANI said...

ingatkan dalam filem @ hindustan je orang boleh tetiba nari serentak... Memang "cool'.........

Kujie said...

dah ckp jangan.......lagilah nak tengok..hehehe