Tuesday, April 27, 2010

Sangat Banyak Kerja Sehingga Malas Nak Buat Semuanya



Betul! Rasa malas sangat nak buat semua2 ni. Tak tahu mana nak start dulu. Buat yang ni sikit yang tu sikit last2 satu pun tak siap. Arghhhh tenshennya. Lebih tenshen bila kerja kita tak siap lagi orang sebuk2 tanya dah siap belum. Pastu sebuk2 nak tambah2 kerja umpama tangan kaki kita ni ada 80 pasang.

Ok bila ini terjadi sesuatu harus dilakukan. Kita minummmm dulu. Ok lunch time already^_^.



Klik this if u hate your job.

7 comments:

Queen said...

saya nak tido

Dee said...

ada masa mmg bz kan..ada masa boring xde keje..

Alynn Notnot said...

hahaha buat keja leklok :DD

@cu SaYaNg said...

acu bz menyusun barang..baru pindah ke opis baru..penat nyeeeee

-HanaMichi- said...

same la..jom bermalas malasan...
dr td wat blok walking smbil compile report...

Jemari Seni said...

Kalu dah camtu balik jer dik sambong tido syoknyerrrr!!!

nUR_rOsALiNdA said...

wahhhhh` ada pulak hate job...abis tu nak makan apa?? hehehehe~