Monday, May 4, 2009

Saya nak beli tudung kaler ni..


Tapi dah habis stok..sob sob..



p/s: Kenapa email yahoo saya tak boleh bukak dari pagi td nih. Grrrrr...

10 comments:

atty's said...

memang lawa pun

Kujie said...

mengidamlahhhhhhh....


ni entri jentik2 kt cik abe ke?

tRuly tO be mYself 'Qa~ said...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
waaa.. meyerlah gitu hee~
suka nya..

<3 with love, Qa
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Fazemy said...

Tak la Kak Kujie. Saje nak bgtau org ramai yang saya tgh frust tak dpt beli tudung kaler nih. haha. Dasar perempuan!

Queen said...

santek2....
samela tak dapat bukak email dai pagi...

tensen..

Cursive said...

hari ni seme internet problem.. yahoo pon problem.. huhu..

kakchik said...

cantiklah tudung tu emy.
kakchik pun takleh buka yahoomail gak. rasanya yahoomail ada prob tu.

Dee said...

lawa..2 colors..

ain said...

memang cantik warna tudung tu. mesti makin jelita bila emy memakainya. x pe, x dpt sekrg...dpt lain kali.

Fazemy said...

Tudung2 2 tone mcm ni blh didapati di be-elegant.blogspot.com. Kaler2 tone lain ada, tapi saya nak yang ni kaler ni jugak. Boleh? Tuan kedai kata tak blhla..sbb dah hbs..tak paham2 la dia ni...ngeee