Tuesday, May 19, 2009

Mari Layan Lagu Ni..

Andai aku Pasha Ungu
semua wanita kan memburuku
Bila aku Ariel Peterpan
kau yakin ngefans
karena gua keren
Haa haa haaa… Haa haa haaa…

Sexy badannya..
Mulan Jameela cantiknya dia
seperti aku Giring Nidji
sahabat aku dekat denganku..
dialah aku..

Tapi kenyataan aku bukan siapa-siapa
kuingin engkau mencintaiku
apa adanya
Ku bukan superstar kaya dan terkenal
Ku bukan saudagar yang punya banyak kapal
Ku bukan bangsawan,
ku bukan priyayi
Ku hanyalah orang yang ingin dicintai
Haa haa haaa… Haa haa haaa…

Andai ku Letto wis pasti aku wong jowo
Tapi kenyataan aku bukan siapa-siapa
kuingin engkau mencintaiku apa adanya

Ku bukan superstar kaya dan terkenal
Ku bukan saudagar yang punya banyak kapal
Ku bukan bangsawan, ku bukan priyayi
Ku hanyalah orang yang ingin dicintai

Kata orang ku mirip Glenn Fredly
suara merdu, wanita jatuh hati
Namun semua itu hanya mimpi bagimu woohoo~

Jadi… semua itu hanya mimpi?
Ya iya laah…
masya ya iya dong duren aja dibelah
bukan dibedong

Ku bukan superstar
kaya dan terkenal
Ku bukan saudagar yang punya banyak kapal
Ku bukan bangsawan, ku bukan priyayi
Ku hanyalah orang yang ingin dicintai

Kamu bukan super,
kamu bukan setar
Kalo digabungin kamu bukan supersetarr..

Ku bukan bangsawan, ku bukan priyayi
Ku hanyalah orang yang ingin dicintai
Haa haa haaa… Haa haa haaa…

11 comments:

Dee said...

suker betol ngan lagu ni..

Mya said...

aku bukan super.. aku bukan setar.. lawak ok.. :p

ain said...

tak pernah dengar lagu ni!hehe

Suehaida said...

su sangat suka lagu ni..selalu dgr dalam telefon siap joget2..hahaha

Kujie said...

kat youtube tu belah kanan tu ade
Embed...copy paste je code letak kat entri...tp jgn lupa..dlm poisis Edit Html bukan "compose"

izzah said...

suke..
suke..
suke..
memula dulu adik saya yang suka sangat dengar lagu nie..
skang nie..saya pun suka..kelakar..
kalau dengar mesti ketawa dengar lirik dia yang lawak giler tuh...
hehehe...

NaDiaHaNuM~ said...

best la lagu nih..
klkar gile..
hahaha..

LotsOfLove-Pearls said...

Aloha Dear Fazemy...
aku pun suka lagu nie...

thanks for sharin..

give me 5 ar..

sama kiter kan..

Fazemy said...

Thanks Kak Kujie(^_^). Yang lain2...layannn..Kak Ain dgr arrr..mula2 dgr mmg hampeh lirik lagu dia..tah hape2..tp bila dgr byk kali best la pulak.

Moral lirik lagu ni:bila bercinta kena terima siapapun dia..walau bkn seorg artis popular yg kaya raya.

su said...

ushhh..su suke lagu neh! hehehe!

Kujie said...

kalo saiz dia beso sgt..ko editlah....

width="425" height="344" tukar nilai lebih kecik


baru lah comel terletak je kt entri..tak de lah mengelebeh kaluar kotak

eee...budak ni..nk kena bagtau satu2...