Monday, May 18, 2009

Errr...


Hepi belated HARI IBU!(^_^)

16 comments:

TiNiE said...

ko suka kan..
letak gegambo extreme cenggitu..
walopon kakak ko dah 4 kuar, tapi itu gambo ttp menakoootkan..hakhakhak

Fazemy said...

Hehehe..suka tgk perut org ngandung..dlm badan dia ada badan org lain lg...ngeee..sgt comel.

MuhD NoR AzyM said...

Besornye...huhu

LotsOfLove-Pearls said...

adedede...

seram plak aku...

Queen said...

huhuhu...menakutkan..ini yang takot nak pregnant nieh...huhuhu

nurdaniella said...

kenapa 'ek besar sangat cenggitu?? akak ni dah 4 kali pregnant tapi rasa2 tak penah lak merasa besar sebegini.. huhu..

atty's said...

salam emy..

takut lak nengok gambau tuh hah..ngeri..cam nak meletops jer

ain said...

hmmm...emy bila pulak???hihi. jgn beso cam tu udah la ye..kang takut tak terbawak kang!

Dee said...

ni kembar brp ni? takut tgk seh..

Dee said...

ni kembar brp ni? takut tgk seh..

Anonymous said...

Ni gambar Octo Mom tu kan? Nadya Suleman yang beranak kembar 8....

naz ilyn said...

salam...
lama tak ziarah... ishhh menakutkan agaknya kembar kot anak dia... beso sangat perutnya... sampai terkeluar urat-urat... yang kamu ni bila lagi ...??? jangan mcm tu udah ler tak larat nak bawak.

kakpah said...

gulp.... err... besornye..

izzah said...

betul2 ker tuh??
emy dan gambar2 berani matinye...
seram jerk tengok..
ko dah ngandung ke blom emy??

NaDiaHaNuM~ said...

giler besar..
cuakssnye tgk..
huhuh..

Fazemy said...

Pompuan ni melahirkan anak kembar 8.tu psl perut dia cenggitu besaunya.