Thursday, May 14, 2009

Pilihan raya Perak bukan harus: Najib

PUTRAJAYA: Pilihan raya semula adalah satu daripada opsyen yang ada untuk menyelesaikan kemelut politik di Perak tetapi ia bukanlah sesuatu yang harus, kata Datuk Seri Najib Tun Razak.Perdana Menteri berkata keputusan sama ada untuk mengadakan pilihan raya negeri di Perak bergantung kepada budi bicara Sultan Perak Sultan Azlan Shah.Bercakap kepada pemberita selepas menghadiri majlis perhimpunan Hari Pekerja Sektor Awam di sini hari ini, Najib berkata Barisan Nasional tidak gentar untuk menghadapi apa jua kemungkinan termasuk pilihan raya sekiranya itu yang diputuskan."Kita sedia berdepan dengan rakyat," katanya.
- Bernama


SEBAB IA WAJIB! SAMPAI BILA RAKYAT NAK TERUS DIPERBODOHKAN MCM NI?!!!BOSAN GILER AKU TGK TV SKRG NI DGN KRISIS POLITIK KAT PERAK NIH. BENDA SENANG PUN SUSAH NAK SETLEKAN. %^$^%&^*&(*)&^$$#@!^*&^(*_)_**^&^%&^^%$#%$^%$^#%$&^*&^*&(*)(^)))^%$$$$$$$$$$$$$$$$^%&^*&^*&(*)(_+*#%$#v%&^%&
(TAK BOLEH ALIH BAHASA NANTI TAK PSL2 JD TAHANAN ISA:-P)SEKIAN MEKASIH. KEM SALAM NGN NAJIB YER(#_^)

10 comments:

LotsOfLove-Pearls said...

Kalaulah boleh I akan sampaikan salam you..

Kepentingan rakyat harus diutamakan..
Beri hak kepada rakyat untuk memilih siapa yang akan menjadi pemimpin mereka..

PM kena fikir balik jika benar pentingkan rakyat..

DEMOKRASI..

Kak Ezza@makcik Blogger said...

relak lah emy..ni cuma politik...apasal nak kecoh kecoh....nak stress...

rasa nya rakyat perak hidup macam biasa jer...yang berperang merebut kuasa orang politik jer..lepas tu depa semua baik baik jer...

tak kira lah sapa pemimpin nya,tapi hendak nya yang dapat menyatupadu kn melayu dan meletak kan melayu dan islam tu di atas. Itu saja....

Hidup rakyat perak!

ain said...

krisis di Perak betul2 lawak. hanya jd bhn ketawa.

nurdaniella said...

salam emy, haru biru jadinya kann.. akak pun pelik la.. bubarkan jer la dun tu.. buat pilihanraya semula.. apa yang nak ditakutkan.. lepas ni, walau siapa pun yang naik, itu adalah pilihan rakyat..

atty's said...

memang bhusan sgt tgk tb..
bukak biter..org ni jd MB..jap org nie..

tah mana satu..cam budak2..padahal smua nak mamp..dah..

Fazemy said...

Haha tau takpe. Perangai cam budak2 smua. Mcm rebut2 kerusi kat bilik darjah. Memalukanla.

Kira blh menang anugerah kisah paling lucu tahun ini. (^_6)

Queen said...

NAJIB tu BANGANG!...amik..

geram betul...masih tak puas hati Nizar menang..yelah/..Zambry malu besar.
Kita tak boleh pandang enteng benda2 gini. Ini silap dan salahorg Melayu. Sebab memandang enteng benda2 gini. Najib dalam usaha kotor dan jahat nya untu menarik balik semua negeri2 yang dah dalam tangan pembangkang.

Dalam kepala die masa tido cuma untuk merampas kuasa macam die pernah buat kat Perak dulu...
Kali nie Nizar mesti bersihkan terus pengaruh BN dalam Perak.

Najib tu BANGANG!..rakyat tengah merana dengan kemelesetan ekonomi, yang dipikrnya cuma camne nak buat rayuan..nak menang kat Perak...BODOH!...macam mana lah boleh jadi PM nie.....aduyai....

Dee said...

menyusahkan benda yg senang..n kesian rakyat perak..mpnyer asik bertekak..masalah rakyat tertangguh dibuatnyer..

Fazemy said...

Queen - Hik hik emosional plak Queen nih. Tapi betullah. Diorg buang masa dgn benda2 ni smua. Sdgkan byk lg kerja yg berpaedah lain yg blh di buat.

Dee - Betultu Kak Dee. Sebuk merebut kerusi..rakyat suruh betulkan jalan pun takde org nak ambik tahu.huh

NaDiaHaNuM~ said...

kate negara demokrasi..
harusss la rakyat yg pilih..
ni suke hati die jekkk...