Thursday, October 21, 2010

Iklan Raya Kontroversi- TV3 di denda RM50 ribu..

">


Kerana memalukan dan menghina Islam. 50 ribu sahaja nilainya. Jadikan pengajaran lepasni..jgn samakan Islam dgn agama lain. Jangan sampai akidah anak-anak rosak sampai tidak dapat membezakan yang mana halal yang mana haram. Allah Maha Besar!

8 comments:

kak long said...

tak pernah nampak pun iklan ni...
tapi bgus gak tak keluar,memalukan jer...

fazemy said...

Keluar sekejap je time bln pose aritu pastu org ramai complaint cam santa claus dan ada2 unsur hindu. Esoknya Buletin utama mintak maaf.

mama uzma said...

hmm...konon nak wat kelainan lah..tp x pikir sedalam2 nya...sengal..!!terang2 dah nampak sebiji cara org sana..mcm mana bleh x prasan..!!

awin... said...

ooo..iklan yg ni ke...tu la..cr jugak iklan yg mane 1..tau2 dlm berita mintak maaf je...

mia said...

huhu...saya ade gak tgk iklan ni...bila tgk je, saya dan ayah pandang sesama sendiri..haha..fhm la knape..sbb pelik sgt..adik sy ckp, 1 malaysia kot..hutak dia!

anntaj said...

saya tak sempat tgok iklan ni kat tv3 tp baru2 ni di youtube, mmg nampak terpesong sikit.
pelik juga kenapa tak perasan sblm disiarkan...

Selamat hari raya..

Adlina Husaini said...

macam mana la pihak tv3 boleh approved iklan ni kan..

and setuju sgt 50k tidak setimpal dgn penghinaan tersebut!

fazemy said...

Dunia akhir zaman, mcm2 cara org kafir nak memesongkan akidah org Islam. Jadi kenalah berhati2 slalu.