Tuesday, January 25, 2011

Pulau Payar








Pulau Payar ni terletak 45 minit dari Langkawi. Tapi boleh naik feri dari Penang juga. Saya pernah pergi ke sini dulu. Ingat nak repeat lagi weekend ni. Kalau jumpa jeti dia kat Penang la. hehe.

6 comments:

asybedazzle said...

waaau, ciptaan tuhan. cntiknya. :)

atty's said...

Cantiknya pulau nie..ada dgr2 gak masa g langkawi..aritu

Dee said...

mmg cantiklah pulau ni kan emy..

fazemy said...

Haah cantik. Air dia jernih giler. Macam dok dlm kolam ikan je rasanya. Byk giler ikan. Pulau ni terkawal...tak blh tido kat sini..ambik ikan sekor buat balik pun takleh.

~mrs azmi~ said...

pulau payar memang superb!
snorkeling sampai kulit bertukar warna.. hahahah
saya pergi last year melalui jeti p.pinang..

Queen said...

santek nye kak emy..agak2 dzul nak bawak tak nik pi sini?..huhu