Thursday, July 1, 2010

Hero Winter Sonata Bunuh Diri


Siapa pernah layan drama dari Korea, Winter Sonata ni dulu. Park Yong Ha, 33 tahun..hero drama tersebut ditemui membunuh diri menggunakan kabel telefon dirumahnya.


Punca dia membunuh diri dikaitkan dengan bisnes yang dijalankan tidak menjadi dan akibat tekanan kerana ayahnya menghidap kanser sekian lama.


Dan part yang paling sedih, ibu dia sendiri orang yang mula-mula jumpa mayat dia. Kemahsyuran kini hanya tinggal kenangan...

12 comments:

cheqna said...

erm tu la...ensem2 bunuh diri..
ada masalah bunuh diri..beranggapan bunuh diri dapat selesaikan segalanya kot

fazemy said...

Diorg pikir lepas mati akan dilahirkan balik kot. Tu psl ada mslh skit je bunuh diri.

Queen said...

saya tensen je bunuh gak...bunuh lipas....i hate lipas..
waaaa...bf ku dah takde....huwaaaaaaaaaa

Diamilikku said...

org takde agama mcm tu lah..ada masalah sikit nak bunuh diri....nauzubillah..mintak2 la kita yang beragama dijauhkan dari semua tu

mama uzma said...

ishhh
senang2 nak buruh diri...
plik betui...

Dee said...

sygnyer..ensem2 gi bunuh diri..hmm..

izzah said...

rupa menawan...tapi tak boleh fikir dgn betul..
kalau dia boleh fikir elok2..tentu tak de sampai membunuh diri..setiap masalah sebesar mana pun..mesti ada jln keluarnya...

SYANI said...

ramai sangat sekarang orang ambik jalan mudah dengan bunuh diri... Orang nak panjang umur depa nak pendek umur pulak!

kakngah said...

aku layan gak WS ni dulu..


hmm.. bapak yg kanser, dia yg mati..
senang btl buat keputusan

siti said...

igt lps mati xkena balun dlm kuboq kot..

dia ni hero no 2 drama WS

siti said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

ye ke dia ni hero winter sonata? akak minat sgt drama tu, tapi rasanya bukan dia hero. Heronya adalah Bae Yong Joon...masih hidup lagi