Thursday, December 31, 2009

Gerhana Bulan Malam Ni...Malam Tahun Baru

Sape yang tak reti nak tido malam ni leh la tunggu gerhana bulan malam ni. Start kul 1.24pagi smpai kul 5pagi lbh. Lagi ok tengok gerhana bulan tu daripada korang g tgk bunga api kat konsert2 new year yang btah hape2 memekak tu. Bunga api yang tak ku heran batak cam orang penan sekalipun sebab setiap kali ada raya melayu, cina, iban segala lah smua nak dibakar bunga2 api tu. Memakak je weh aku nak tido ni.

Dapat tgk gerhana lagi best. Selain daripada dapat melihat kebesaran Allah boleh menginsafkan betapa kerdilnya kita di dunia ini.

Setiap kali kita meraikan tahun baru..semakin kuranglah tahun kita hidup di dunia ini.


:::Pelik dengan umat Islam kat Msia ni. Time Maal Hijrah aritu tak sambut dgn meriah pulak. Korang g la intai bulan kat tingkap. Cantik bulan malam ni. Terang benderang.

3 comments:

cik EPAL said...

ok..nanti nak intai tingkap :)

ain said...

intai jugak!!! happy new year emy!!!

saypOOL rafhtello said...

bulan mlm td memang cantik..