Saturday, November 27, 2010

Cara Akil Tengok TV

Akil ni memang dari kecik suka tengok TV. Kalau iklan lagilah dia suka.


Mungkin sebab Kak Ain suka sangat tengok TV kot masa mengandungkan Akil ni. Sudahnya cara AKil tengok TV jadi camni. Haha.

Dari depan boleh, dari atas pun boleh.




Dah penat... menonggek camni la plak. Haha comel!



6 comments:

kak long said...

bahaya macam ni...emy ada baca berita tak pasal sorang budak mati kena himpap dek tv...dia panjant tv tu la...
aiii..ngeri nya...!

mia said...

hahahaha..comel gile..but bahaya kak...kene letak tv rendah3...

kakngah said...

mak ai..
xtrem betol!
xleh bg ank aku tgk ni. ada harapan dia tiru nani... hahahaha!!

siti said...

wahh pic header baru..cane nk wat kak? heheh

fazemy said...

Kak Long,Mia, Kak Ngah -Memang tak dilepas dari pandangan mata Akil ni. Dia mmg suka aktiviti lasak cenggini. :=)

Siti- Akak saje je gedik2 crop gmbr pastu test taruk kat header..elok plak sizenya. hehe.

Queen said...

aiyo.,..bahaya!