Saturday, September 25, 2010

Masih mood raya...jadi sukar nak 'create entry' tanpa bercakap soal kuih raya.

Owh saya masih mood berhari raya. Sana raya sini raya....saya nak duit raya...



Bila ke rumah mereka yang susah terasa sayu hati ni. Bersyukur dengan nikmat yang Allah beri. Sebab mereka hendak makan pun susah.



Raya macam2 ragam macam2 hal. Harap kemaafan yang dipohon benar2 ikhlas di hati. Sudahla bergaduh berasa hati segala, sampai masa kita semua kan pergi jua.

Ala...tak tahu dah nak cerita apa. Layankan aje gambar si Husna ni.

Macam2 ragam ada. Mujurlah dia baik je dengan orang.



Ada anak camni boleh kurus. Berat ooo nak dukung dia.




Papun sangat comel! Selamat hari raya semua...errr masih mood raya lagi daaa..


5 comments:

kakngah said...

slmt hari raya..
kite lom ada seru nk buat n3 raya la..
skrg tgh bz demob ofs. tp, sempat gak jenguk blog kengkwn...

`aca said...

kuih raye paling lentok, tat nenas..hihi

Peri PiA said...

salam,comel nya

Kujie said...

selamat hari raya
syawal belum habis

NaniRostam said...

Salam.walau dah terlepas...tapi saya nak ucap selamat hari raya maaf zahir batin. walah baby debab nyer...pandai posing lagi....