Sunday, May 15, 2011

Duit 1 Sen Dah Dimansuhkan Tapi Pejabat Pos Malaysia Masih Guna Sampai Sekarang:=p


Korang pelik tak. Apasalla pos office tu suka bagi balance kalau ada 2,3 sen balance. Bukan kita boleh guna pun duit 1 sen tu. Dulu saya ingat Pejabat pos kat Batu Caves je..mggu lepas pergi bayar bill kat sini pun dapat balance duit 1 sen tu. Wonderpet sungguh dengan duit satu sen ni. Sape nak beli duit satu sen aku. Aku jual sekeping RM5000===>Baget pengumpul koleksi duit2 lama nak beli. Kui kui.

4 comments:

Queen said...

aik..die pakai lagi?..bukan dah mansuh ke?...cam kelakar je..hakhakhak..

@cu SaYaNg said...

uiks...ada yg guna lagi???pelik nye

dya mohamad said...

eh yeke ade gne ag>sumpah bru tau

eynda said...

Uikkk...macam dah lama tak nampak duit2 ni...